Online belastingzaken regelen tijdelijk niet mogelijk

4 november 2020

Vanaf 5 november gaat de BWB over op een nieuw belastingsysteem. U kunt wel uw gegevens blijven inzien, maar het is niet mogelijk om uw belastingzaken digitaal te regelen.

Wanneer kan ik mijn belastingzaken weer (online) regelen? 
Vanaf 8 december kunt u uw belastingzaken weer (beperkt) digitaal bij ons regelen. Dit doet u via onze website www.bwbrabant.nl. Houd uw DigiD code bij de hand.

Waarom kan ik mijn belastingzaken tijdelijk niet regelen?
Voor de overgang naar het nieuwe belastingsysteem moeten alle gegevens zorgvuldig worden overgezet en getest. Daarom is het tussen 5 november en 8 december voor ons niet mogelijk om online wijzigingen door te voeren. 

We blijven bereikbaar
De website www.bwbrabant.nl blijft bereikbaar voor het opzoeken van informatie. Ook telefonisch blijven we bereikbaar via +31 (0) 76 529 83 00. Bekijk onze actuele openingstijden hier

Kan uw vraag nog even wachten?
Dan vragen wij u om na 8 december contact met ons op te nemen. Op deze manier kunnen we u sneller helpen.

Kan uw vraag echt niet wachten?
U kunt uw vraag mailen naar info@bwbrabant.nl. Vermeld in uw mail de volgende contactgegevens:

  • Uw volledige naam
  • Uw telefoonnummer
  • Uw subjectnummer
  • Uw e-mailadres

Uw vraag wordt na 8 december opgepakt en beantwoord.